You might also like/ También te puede gustar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 9, 2014

Beauty: China Glaze Nail Polish Review.

I'm a huge fan of nail polish, and I have lots of China Glaze products in my "collection".
A couple of months ago I went to a beauty store to buy a birthday present for one on my best friends, she is also a nail polish fan, and when I saw several sets of polish I knew it would be a nice present, so I got one for her and one for me on a different pallet.
Here's the thing: I liked china glaze until I bought this:

Me encantan los esmaltes de uñas, y tengo varios China Glaze en mi "colección".
Unos meses atrás fuí a una tienda de productos de belleza a comprar un regalo para una amiga, ella también es fan de los esmaltes, así que cuando vi varios sets de esmaltes lindos, sabía que sería un buen regalo, así que compré unos para ella, y otros para mi en distintos colores.
He aquí el dilema: me gustaba china glaze hasta que compré estos:

Sono un grande fan di smalto, e ho un sacco di prodotti China Glaze nella mia "collezione". 
Qualche mese fa sono andata in un negozio di bellezza per comprare un regalo di compleanno per una amica, anche a lei li garbano gli smalti, e quando ho visto diverse serie di smalto sapevo che sarebbe stato un bel regalo, così ho comprato uno per lei e uno per me in diversi colori. 
Ecco il dilemma: mi è piaciuto lo smalto china glaze fino a quando ho comprato questi:


The color doesn't stay! I tried several times. 1 coat. 2 coats. 3 coats. I let it dry a lot before applying the second coat, and it was the same thing. The nail polish didn't stay on my nail. Same thing happened to my friend, I bought her the pastel colors, they were so pretty! So I'm really disappointed, cuz the color that stays on your nail is totally different from the one in the bottle, so shame on you China Glaze, you lost 2 fans in one shot. (but we got to the conclusion that this type of sets suck, not the polish you buy by one, so maybe you didn't lost a fan, lol.).

El color no se queda! Intenté varias veces. 1 capa. 2 capas. 3 capas. Lo dejé secar por varios minutos antes de aplicar la segunda capa, y pasó lo mismo, el esmalte se corría. Lo mismo le pasó a mi amiga, a ella le compré en colores pasteles, eran tan lindos! Así que debo decir que estoy muy decepcionada, porque el color que queda en la uña no es el mismo que el de la botella, que pena por ti China Glaze, perdiste 2 fans de una! (pero llegamos a la conclusión que estos sets de esmaltes son malos, y no los que uno compra de a uno, así que tal vez no han perdido un fan, haha)

Il colore non rimane! Ho provato diverse volte. 1 mano. 2 mani. 3 mani. Ho lasciato asciugare per alcuni minuti prima di applicare la seconda mano, ed era la stessa cosa. Lo smalto non rimanere sulla unghie. Stessa cosa è successo alla mia amica, a lei l'ho comprato i colori pastello, erano così belle! Devo dire che sono davvero delusa, perché il colore che rimane non è lo stesso da quello in bottiglia, vergogna su di voi China Glaze, hai perso 2 fan in un solo colpo. (ma abbiamo concluso che questi tipi di set sono brutti,  non come lo smalto che si compra per uno solo, quindi, magari non hanno perso un fan hahaha).




Thanks for stopping by!
Gracias por visitar!
Grazie per la visita!

No comments:

Post a Comment