You might also like/ También te puede gustar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 17, 2013

Last days in MIAMI.


I had a blast with my other part of the family in California, I came back to Miami, but the countdown to go back to Italy starts here. It was such a good time with my family, that I wish it never ends, it is always fun to come here, and my soul gets fill up with love and harmony after spending such a great time with the people I love.

Lo pase increíble con mi otra parte de la familia en California, volví a Miami, y la cuenta regresiva para volver a Italia comienza aquí. Pasé un tiempo muy bonito junto a mi familia, que quisiera que nunca terminara, siempre es entretenido venir aquí, y mi alma se va llena de paz y armonía después de pasar un tiempo agradable junto a las personas que amo.

Mi sono divertita tantissimo a California con l'altra parte della mia famiglia, sono tornata a Miami, ma il conto alla rovescia per tornare in Italia inizia qui. Sono stata un bel tempo con la mia famiglia, che vorrei che non finisce mai, è sempre divertente venire qui, e la mia anima torna piena di pace e armonia dopo aver trascorso un momento piacevole con le persone che amo.



Exploring the garden, enjoying the sun, and the beautiful things around.
Explorando el jardín, disfrutando del sol y de las cosas lindas que hay alrededor.
Esplorando il giardino, godendo il sole e le belle cose che sono intorno.



And of course, Miami is not Miami without a super rainy day.
Y por supuesto Miami no es Miami sin un dia super lluvioso.
E, naturalmente, Miami non è Miami senza un giorno di super-pioggia.



Oh yeah, and also, I've been always "obsessed" with my hair, getting a new color or a new hair cut, and this time was no exception, I loved the result!

Siempre he tenido como una "obseción" con mi cabello, cambiar de color o tener algún corte nuevo, y esta vez no fue la excepción, me encantó el resultado!

Oh sì, e anche, sono sempre stata "ossessionata" con i miei capelli, avere un nuovo colore o un nuovo taglio, e questa volta non e stata una eccezione, mi è piaciuto il risultato!



I know I'm not the only one obsessed with sunsets, so I'm gonna show you the beautiful sky I got to see the last day I was in Miami. Lovely.

Se que no soy la única obsesionada con las puestas de sol, así que les voy a mostrar el cielo maravilloso que  pude ver el ultimo día que estuve en Miami. Precioso.

Lo so che non sono l'unica fissata con i tramonti, così vi faccio vedere il meraviglioso cielo che ho potuto vedere l'ultimo giorno che ero a Miami. Splendido.


See you later Miami, as always it was a lot of fun!
Hasta pronto Miami, como siempre lo pase de maravillas!
A presto Miami, come sempre è stato molto divertente!



Ps: I got to see the beautiful sunrise from the plane, yay!
Ps: Pude ver el lindo amanecer desde el avión, yay! 
Ps: ho potuto vedere l'alba dall'aereo, yay!




Thanks for stopping by! 
Gracias por visitar!
Grazie per la visita! 

No comments:

Post a Comment